Google Etiket Yöneticisi simgesi Google Etiket Yöneticisi ACIBADEM KEKİ Cananla Denenmiş tarifler

Pages

6 Haziran 2012 Çarşamba

ACIBADEM KEKİ

Cemile ablanın şerbetli tatlı lezzetinde bir yiyenin bir daha yediği nefis keki.Evdeki malzemelerle 10 dk'da yapılabilecek çokta pratik bir tarif.Eee bu kadar methettim mutlaka deneyin:))
Malzemeler:
1 hazır pasta altını tek katı
1 su bardağı meyva suyu (isteğe bağlı)
1 tane yumurta
1 çay bardağı şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı hindistan cevizi
1 çay bardağı ceviz içi
Yapılışı:Pasta kekinin 1 katı tepsiye alınıp meyve suyu ile ıslatılır.Ayrı bir kapta yumurta şekerle çırpılır.Sıvıyağ,hindistan cevizi ve ceviz eklenip mikserle çırpılır.Bu karışım kekin üstüne yayılır.180 derece fırında üzerine kızarana kadar pişirilir.Soğuyunca servis edilir.
PDÇS-75 etkinliğine ev sahipliği yapan birdilimdüş'e gelsin...Kolaylıklar diliyorum..
Afiyet Olsun....

9 yorum:

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Çok pratikmiş ellerinize sağlık
sevgiler

anne eli gibi dedi ki...

acı badem aromasını çok severim,ellerine sağlık..

Duru Mutfak dedi ki...

bu tarifi hatırlatma olarak alıyorum:)

sarımutfak-hande dedi ki...

pratik ve güzel oluyor bu kek
ellerine sağlık çok güzel olmuş

Gurme Şirine dedi ki...

ooooo süper....
ellerine sağlık canım...
kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

çok beğendim,hemen denemek istiyorum..Ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık sayfan çok cici olmuş sevgiler...

modern rapunzel dedi ki...

enfes görünüyor, ellerinize sağlık. bu arada ilginizi çekeceğini düşündüğüm bir siteden bahsetmek isterim. www.tuzvebiber.com adresinde blogunuzda yer alan tariflerinizi paylaşarak Migros, Macro Center ve Tansaş mağazalarında kullanabileceğiniz Money Puan kazanma şansı elde edebilirsiniz. sevgiler.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Gerçekten oldukça pratikb ir lezzett ellerinize sağlık ve desteğiniz için de çok teşekkürler. Tarifinizi yayınladım.

Sevgiler,
Evren

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails